2009年8月26日星期三

香港政府要我擁護我的黑社會老豆

養娘從來冇迫我地認,當然亦唔係佢養我地。只不過係要我地跟住佢搵食,教左我地一套搵食的手藝。方法又幾使得,令到我地可以自食其力。有的兄弟仲由於係咁發達左添。

我地以前仲時不時賑濟番窮阿爺。好似六十年代所謂大飢荒幾年,即係好多人偷渡落黎嗰陣,錢啦、油啦、糖啦、布啦,食得嘅,著得嘅都唔知擔左幾多返鄉下。

而家阿爺發左,要攞我地番去。無法啦,鬼叫唔係自己生,養娘又家道中落,拐帶細路,始終唔好。聯合國都禁止左,要還番俾人地。養娘只好在風雨交加之夜,交番我地俾阿爺。

始終阿爺係反賊出身,發財未立品,死性不改。對唔同意佢嘅做法家人,終日以家法待候,淨係識得關埋門打仔打餐懵,打死罷就,再唔係鎖埋你一邊。隔離人地勸下,都話人地多X事。粗口爛舌,拎起拳頭差的要打埋人地咁滯。

有咁嘅阿爺,我地條命苦。

如果大家想有幸福嘅將來,就算係老豆阿爺都無情講,一於大義滅親。

養娘雖然唔算係好好,但點都叫做教識我地好多現代文明同埋禮貌。我地唔會隨地吐痰吐口水,唔會係人多地方大聲購野。等車識得排隊,又唔會係街隨地踎。有唔同意見大家可以講清講楚。唔會嚇嚇講打講殺。

仲有我地守法,唔需要嚇嚇使黑錢。政府做得唔啱,仲可以炳佢,打官司告佢都得,唔使驚俾人報寸,又唔擔心請唔到律師(政府唔敢嚇的律師話唔俾牌佢)。

仲有唔會有衰人整的毒奶,毒魚,毒乜毒物黎害人。

好多好多講唔哂。咁係咪要多謝養娘吖?唔通阿爺會識得教我地呢的野咩,佢自己都成個爛仔衰衰咁。

不過自從回歸左,好多野都變左。隨街見人吐痰,隨地踎,講野大大聲啦.....

沒有留言: